Yhdistys

Täältä löydät kaikki Epsilonin viralliset jutut eli säännöt, kokousten pöytäkirjat, tietosuojaselosteet ja hallituksen tiedot.

Toiminta

Epsilonin toiminnan kulmakiviä ovat jäsenistömme edunvalvonta, vapaa-ajan aktiviteettien ideoiminen ja toteuttaminen sekä yhteistyö eri järjestöjen kanssa. Jäsenistöllemme järjestettäviä tapahtumia ovat mm. fuksiaiset uusille opiskelijoille, satunnaiset liikuntatapahtumat (esimerkiksi pari kertaa vuodessa tehtävä metsäretki), haalarikastajaiset uusille onnellisille haalarinomistajille, aika ajoin saunailtoja ja riehakkaat pikkujoulut sekä jokakeväinen VappuViinatVirosta -risteily.

Yhteistyö

Me Epsilonissa haluamme ehdottomasti olla mukana monessa. Siksi pyrimmekin tekemään yhteistyötä monien eri järjestöjen ja yritysten kanssa. Olemme sitä mieltä, että yksi opiskelijaelämän suurimmista iloista on tutustua uusiin ihmisiin eri aloilta ja paikkakunnilta.

Paikallisesta yhteistyöstä esimerkkinä on Itä-Suomen yliopiston eri ainejärjestöjen kanssa järjestetyt bileillat ja muut tapahtumat. Pyrimme myös yhteistyöhön paikallisten yritysten kanssa. Tällainen yhteistyö hyödyttää niin Epsilonin jäsenistöä, kuin yhteistyössä olevaa yritystäkin.

Epsilonilla on myös paljon yhteyksiä kansallisiin järjestöihin. Näiden järjestöjen kautta on jäsenistöllämme mahdollisuus osallistua erilaisiin koulutuksiin ja seminaareihin sekä vaikuttaa oman alansa kehitykseen. Ei sovi myöskään unohtaa, että tarjolla on useita riemukkaita vapaa-ajanviettoreissuja, joille kannattaa lähteä mukaan edes kerran opiskeluaikana.